.

Δήμος Κοζάνης: Ημερίδα «Σχεδιάζοντας τη Στρατηγική Μάρκετινγκ για το Δήμο Κοζάνης»

Ο Δήμος Κοζάνης σας προσκαλεί σε ημερίδα με θέμα «Σχεδιάζοντας τη Στρατηγική Μάρκετινγκ για το Δήμο Κοζάνης», που θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη, 20 Μαρτίου 2014, στην αίθουσα του Κοβεντάρειου,  στις 6:00 μ.μ.. Η ημερίδα θα διεξαχθεί στα πλαίσια της αντίστοιχης μελέτης που εκπονεί το Εργαστήριο Τουριστικού Σχεδιασμού, Έρευνας και Πολιτικής, του Τμήματος Μηχανικών Χωροταξίας, Πολεοδομίας και Περιφερειακής Ανάπτυξης, του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας.

 Τα θέματα που θα συζητηθούν είναι τα παρακάτω:

1.   Σχεδιασμός Έρευνας, με εισηγητή τον κ. Αλέξιο Δέφνερ, Καθηγητή Τμήματος Μηχανικών Χωροταξίας, Πολεοδομίας και Περιφερειακής Ανάπτυξης του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας
2.   Πρακτικές branding πόλεων από το εξωτερικό // οι δραστηριότητες τουρισμού και πολιτισμού ως στοιχείο προβολής της πόλης, με εισηγητή τον κ. Νικόλαο Καραχάλη, Οικονομολόγο, Εξωτερικό Διδάσκων Τμήματος Μηχανικών Χωροταξίας, Πολεοδομίας και Περιφερειακής Ανάπτυξης του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας και μέλος ΣΕΠ του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου.
3.   Η ελληνική πραγματικότητα του μάρκετινγκ πόλεων, το γενικότερο περιβάλλον και η Κοζάνη, με εισηγητή τον κ. Θεόδωρο Μεταξά, Επίκουρο καθηγητή Τμήματος Οικονομικών Επιστημών του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας.
4.   Διερεύνηση στάσεων μέσω έρευνας πεδίου: Η γνώμη των κατοίκων για τη σημερινή και τη μελλοντική εικόνα της Κοζάνης, με εισηγητή το κ. Κλεάνθη Συρακούλη, Επίκουρο Καθηγητή του ΤΕΙ Θεσσαλίας.
5.   Επόμενα βήματα, με εισηγητή τον κ. Αλέξιο Δέφνερ, Καθηγητή Τμήματος Μηχανικών Χωροταξίας, Πολεοδομίας και Περιφερειακής Ανάπτυξης του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας.

  Στόχος της ημερίδας είναι η ενημέρωση των κατοίκων, των φορέων και των επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στην περιοχή του Δήμου Κοζάνης, με σκοπό την ενεργό συμμετοχή τους στις διαδικασίες προβολής του Δήμου, σε πανελλαδικό και ευρωπαϊκό επίπεδο, αλλά και της δημιουργίας και της διατήρησης ενός ελκυστικού και αναγνωρίσιμου προφίλ υψηλής ποιότητας, που θα συνεισφέρει στη βελτίωση της ποιότητας ζωής και την τοπική ανάπτυξη του Δήμου Κοζάνης, μέσα από τις δράσεις ενός του Στρατηγικού Σχεδίου Μάρκετινγκ.

0 σχόλια

Δημοσίευση σχολίου

Δημοσίευση σχολίου