.

Νέα απεργία στην Εγνατία Οδό για να μην πραγματοποιηθούν δύο διαγωνισμοί για την κατασκευή σταθμών διοδίων

Με μία ακόμη 24ωρη απεργία των εργαζομένων της Εγνατίας Οδού Α.Ε. δεν θα πραγματοποιηθούν στις 11 Μαΐου 2017, δύο διαγωνισμοί για την κατασκευή σταθμών διοδίων στο οδικό δίκτυο της Εγνατίας και συγκεκριμένα οι σταθμοί: «Εγνατία Οδός: Κατασκευή Σταθμού Διοδίων Θεσσαλονίκης επί της Εγνατίας Οδού (8.2)»., και «Εγνατία Οδός: Κατασκευή Σταθμού Διοδίων Ασπροβάλτας επί της Εγνατίας Οδού (11.2-11.3)».
Oι εργαζόμενοι που ακολουθούν αυτή την τακτική, των απεργιών, κατά τις ημέρες διενέργειας των διαγωνισμών για νέους σταθμούς διοδίων, με την κινητοποίησή τους ζητούν να ακυρωθούν οι σχεδιασμοί παραχώρησης της Εγνατίας Οδού και, την εγκατάσταση εντός του 2017, ενός καθολικού ηλεκτρονικού αναλογικού συστήματος διοδίων στην Εγνατία Οδό, τους καθέτους της όπως και στους αυτοκινητοδρόμους της χώρας.
Όπως φαίνεται από την απόφαση των εργαζομένων της Εγνατίας Οδού Α.Ε. για απεργία, η ενημέρωση που έκανε ο υπουργός Υποδομών κ. Σπίρτζης, στους υπαλλήλους της Εταιρείας την Δευτέρα 8/5 όπως και η απόφαση για να καταστεί η Ε.Ο.Α.Ε. φορέας εποπτευόμενος από το υπουργείο Υποδομών, δεν στάθηκε ικανή για να «παγώσουν» οι κινητοποιήσεις που βάζουν εμπόδια στο σχεδιασμό της παραχώρησης του οδικού άξονα αλλά και στο κλείσιμο των δεσμεύσεων της κυβέρνησης απέναντι στους δανειστές.
Στην ανακοίνωση που εξέδωσε ο Σύλλογος Εργαζομένων ( ΣΕΤΕΟ), επισημαίνεται για μία ακόμη φορά ότι οι εργαζόμενοι είναι αντίθετοι με την παραχώρηση του οδικού άξονα όπως και με την κατασκευή επιπλέον 10 σταθμών διοδίων επί της Εγνατίας Οδού.
Επιπλέον όμως, θέτουν συγκεκριμένα αιτήματα όσον αφορά στην εξασφάλιση αντικειμένου για την Εγνατία Οδό Α.Ε., ζητούν υπουργικές αποφάσεις και όχι υποσχέσεις που θα εγγυώνται την βιώσιμη λειτουργία της Εταιρείας αλλά και πόρους για την εκτέλεση έργων στη βόρειο Ελλάδα:
“Οι εργαζόμενοι της «Εγνατία Οδός Α.Ε.» ζητούν άμεσα την έκδοση δεσμευτικών υπουργικών αποφάσεων που υλοποιώντας τις επανειλημμένες προφορικές υπουργικές δεσμεύσεις και αναγνωρίζοντας την διαχειριστική ικανότητα της εταιρείας σε κάθε είδους έργο, θα αξιοποιούν το έμπειρο και ειδικευμένο προσωπικό της.
“Η διαχείριση από την «Εγνατία Οδός Α.Ε.» του συστήματος ηλεκτρονικών διοδίων, η εποπτεία της λειτουργίας και συντήρησης και η οικονομική εποπτεία των αυτοκινητόδρομων που έχουν κατασκευαστεί με παραχώρηση στη Β. Ελλάδα, καθώς και η δέσμευση ποσοστού των εσόδων από την εκμετάλλευση της Εγνατίας Οδού προκειμένου να χρηματοδοτείται η κατασκευή έργων στη Β. Ελλάδα, αποτελούν κινήσεις που μόνο όφελος μπορούν να έχουν για το κοινωνικό σύνολο και για την Β. Ελλάδα ειδικότερα, που επηρεάζεται άμεσα από την λειτουργία του αυτοκινητόδρομου.
“Με τον τρόπο αυτό το Ελληνικό κράτος διατηρεί ένα σύγχρονο και αξιόπιστο εργαλείο διαχείρισης έργων, διατηρείται η βιωσιμότητα της εταιρείας και η οικονομική αυτοτέλεια της και δίνεται μία σημαντική και πολυεπίπεδη ώθηση στην οικονομία μέσω της άμεσης χρηματοδότησης αναπτυξιακών έργων και της απελευθέρωσης κονδυλίων από το Π.Δ.Ε.” .

Πηγή: www.voria.gr

0 σχόλια

Δημοσίευση σχολίου

Δημοσίευση σχολίου