.

Σύσκεψη για το Σιδηροδρομικό Δίκτυο στη Δυτική Μακεδονία.

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Σύσκεψη στο Υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, για την εξειδίκευση ανάπτυξης της προσπελασιμότητας και ειδικότερα του Σιδηροδρομικού Δικτύου στη Δυτική Μακεδονία.

Με πρωτοβουλία του Υφυπουργού Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, κου Μιχάλη Παπαδόπουλου, πραγματοποιήθηκε σήμερα Δευτέρα 13 Οκτωβρίου 2014, σύσκεψη αναφορικά με την δρομολόγηση όλων των απαιτούμενων διαδικασιών για την εξειδίκευση ανάπτυξης της προσπελασιμότητας και ειδικότερα του Σιδηροδρομικού Δικτύου στη Δυτική Μακεδονία.
Στην σύσκεψη συμμετείχαν ο Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΣΕ, κ. Παναγιώτης Θεοφανόπουλος, ο Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος της ΓΑΙΑ ΟΣΕ, κ. Αθανάσιος Σχίζας, ο Περιφερειάρχης Δυτικής Μακεδονίας, κ. Θεόδωρος Καρυπίδης, ο Δήμαρχος Κοζάνης, κ. Λευτέρης Ιωαννίδης, ο Γενικός Διευθυντής της Αναπτυξιακής Δυτικής Μακεδονίας Α.Ε.- ΑΝΚΟ, κ. Γιώργος Αμανατίδης, οι Προϊστάμενοι των Διαχειριστικών Αρχών του ΠΕΠ Δυτικής Μακεδονίας, κ. Χαράλαμπος Κιουρτσίδης, του Επιχειρησιακού Προγράμματος ¨Προσπελασιμότητα¨ κα. Ζωή Παπασιώπη, της Ενδιάμεσης Διαχειριστικής Αρχής Μεταφορών, κα. Μαρία Οικονόμου, καθώς και εκπρόσωποι της τοπικής κοινωνίας, του ΟΣΕ και του Υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων.
Κατά την σύσκεψη:
1.      Παρουσιάστηκε ο Εθνικός Σχεδιασμός για τον Σιδηρόδρομο,  ενδιαφέροντος της Δυτικής Μακεδονίας, σύμφωνα με τον οποίο, στο Στρατηγικό Πλαίσιο Μεταφορών προβλέπεται η σύνδεση Κοζάνης – Καλαμπάκας- Ηγουμενίτσας.  Σύμφωνα με την παραπάνω πρόβλεψη, η εναλλακτική θέση στην ευρύτερη περιοχή των Κοίλων είναι εφικτή και υλοποιήσιμη, τόσο βάσει των απόψεων που διατύπωσαν οι εκπρόσωποι της Δυτικής Μακεδονίας, όσο και λόγω της ανάγκης για ενίσχυση της εξωστρέφειας της περιοχής σε σχέση με τα Βαλκάνια.
2.      Ο παραπάνω άξονας, διαθέτει οριστική μελέτη για συντριπτικά μεγάλο τμήμα της χάραξης και χρηματοδοτικούς πόρους για την ολοκλήρωση της μελετητικής ωριμότητας στην οποία μπορεί να ενταχθεί η νέα εξεταζόμενη θέση στα Κοίλα.
3.      Αποφασίστηκε, η άμεση σύνταξη μελέτης σκοπιμότητας για τη συγκριτική αξιολόγηση της βιωσιμότητας των δύο λύσεων του άξονα Κοζάνης – Καλαμπάκας, όπως συζητήθηκαν.
4.      Η κατεδάφιση των δύο γεφυρών θα προχωρήσει, λαμβάνοντας υπόψη και τις προϋποθέσεις που τέθηκαν εκ μέρους του ΟΣΕ.

Στο τέλος, όλοι οι παρευρισκόμενοι εξέφρασαν την ικανοποίησή τους για την θετική εξέλιξη του σχεδιασμού, που κάνει πλέον ορατό το στόχο. 

0 σχόλια

Δημοσίευση σχολίου

Δημοσίευση σχολίου