.

Σύμβουλο για τη "μικρή ΔΕΗ προμήθειας" προσλαμβάνει η ΔΕΗ - Οι λεπτομέρειες του σχεδίου

Σε τροχιά υλοποίησης μπαίνει το πλάνο της ΔΕΗ για τη σύσταση εταιρειών λιανικής, οι οποίες θα «προικοδοτηθούν» με πελατολόγιο και θα πουληθούν μέσω διαγωνισμών, ώστε να παρακαμφθούν οι αντίστοιχοι στόχοι των δημοπρασιών ΝΟΜΕ.
Συγκεκριμένα, οι σχετικές διαδικασίες θα αρχίσουν να δρομολογούνται τις αμέσως επόμενες ημέρες, καθώς στις 23 Δεκεμβρίου λήγει ο ανοιχτός διαγωνισμός της ΔΕΗ για τη σύναψη σύμβασης με αντικείμενο την «Παροχή τεχνικών και χρηματοοικονομικών υπηρεσιών για τη διάθεση τμημάτων χαρτοφυλακίου πελατών ΔΕΗ Α.Ε.».

Φαίνεται, μάλιστα, ότι η διαβεβαίωση από μεριάς του προέδρου και διευθύνοντος συμβούλου της ΔΕΗ στο περιθώριο της Γενικής Συνέλευσης που ενέκρινε την παραχώρηση του 24% του ΑΔΜΗΕ στη State Grid, σύμφωνα με την οποία η εταιρεία θα είναι έτοιμη μέχρι το Μάρτιο, δεν εξέφραζε αισιοδοξία, αλλά το χρονοδιάγραμμα βάσει του οποίου κινείται η επιχείρηση.
Με βάση τη σχετική παράταση που δόθηκε πριν λίγες ημέρες, η παραλαβή και η αποσφράγιση των προσφορών των ενδιαφερομένων να αναλάβουν το έργο της παροχής συμβουλευτικών υπηρεσιών στη ΔΕΗ για το σκοπό αυτό, θα γίνει την Παρασκευή 23/12 (αρχικά προβλεπόταν να γίνει στις 12 Δεκεμβρίου).
Η ισχύς των προσφορών θα είναι 3 μήνες, ενώ η  διάρκεια παροχής των υπηρεσιών θα είναι 8 μήνες και θα ξεκινά από την ημερομηνία υπογραφής της σύμβασης.
Αυτό σημαίνει πρακτικά ότι μέχρι και το Μάρτιο θα ξέρουμε ποιος είναι ο σύμβουλος που θα επιλέξει η ΔΕΗ και, μετά την υπογραφή της σύμβασης, σε διάστημα 8 μηνών το έργο θα έχει ολοκληρωθεί. Με βάση αυτά, είναι εύλογο να υποθέσουμε ότι το σενάριο για τις εταιρείες λιανικής της ΔΕΗ θα αρχίσει να παίρνει σάρκα και οστά στο τελευταίο τρίμηνο του 2017.
Όπως έχει γράψει το energypress, σύμφωνα με το σχεδιασμό της ΔΕΗ, η πρώτη/ες εταιρεία/ες θα έχει ένα μερίδιο της τάξης του 6-7% ήτοι περίπου 400 χιλιάδες πελάτες. Επίσης, η ΔΕΗ  ένα από τα πράγματα που μελετά είναι να προσφέρει σταθερό τιμολόγιο χονδρικής για διάστημα τουλάχιστον ενός έτους, ως κίνητρο για παραμονή των πελατών στη νέα αυτή εταιρεία.

0 σχόλια

Δημοσίευση σχολίου

Δημοσίευση σχολίου