.

Προς τι τόση διαφήμιση;

Για ποιο λόγο η ΔΕΗ διαφημίζει το έργο της προεκλογικά; Μιλά για επενδύσεις στο περιβάλλον με ολοσέλιδες καταχωρήσεις στον Τύπο την τελευταία εβδομάδα. Θα πετύχουμε καλύτερους όρους στα όρια των επιτρεπόμενων ρύπων από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή; Θα αλλάξει η άποψη των κατοίκων της Αρκαδίας, της Κοζάνης, της Φλώρινας για τα διαδραματιζόμενα στις λιγνιτικές περιοχές; Ή μήπως είναι εντολή από το Εποπτεύον Υπουργείο; 'Αποψη μας: Η πιο πετυχημένη διαφήμιση δεν είναι η διοχέτευση μηνυμάτων στα κέντρα λήψης αποφάσεων αλλά η αποδοχή από τους κατοίκους αυτής της χώρας των πρακτικών και των αποφάσεων (που μετουσιώνονται σε πράξη) από τη ΔΕΗ. Για να μην επεκταθούμε θα πούμε απλά ότι οι κάτοικοι (πληθυσμός) είναι οι σημαντικότεροι stakeholders για το management της ΔΕΗ... Και η ΔΕΗ οφείλει να απαντά σε αυτά που τη ρωτούν και όχι σε αυτά που αυτή θέλει επικοινωνιακά να επιβάλει... Αυτά τα λίγα επί του παρόντος διότι δεν παύει να είναι η Δημόσια Επιχείρηση Ηλεκτρισμού για εμάς και όχι απλά μία Α.Ε. και εμείς θα συνεχίσουμε να ζούμε με αυτήν δίπλα μας...

0 σχόλια

Δημοσίευση σχολίου

Δημοσίευση σχολίου